2014. november 8., szombat

Xandria koncert ^^

Sziasztok!

Tarja után idén újabb kedvencem látogatott Magyarországra, mégpedig a Xandria *-*

Egyébként azt, hogy ismerem és szeretem őket, az Only Humannek köszönhetem, ugyanis amikor anno bevettek a MyVIP-es Goth klubba, kérdezgettem a tagokat, hogy ki milyen goth bandát ajánlana a figyelmembe, és többen is a Xandriára voksoltak. Akkor belehallgattam, és a Ravenheart-on kívül nagyon nem tetszett semmi tőlük..... Aztán jött Manuela, akinek a hangjáért oda voltam, meg vissza. Amikor kilépett, úgy voltam vele, hogy kész, ennyi volt, befejeztem a Xandrával egy jó darabig, mert ezt a nőt nem lehet felülmúlni. Aztán jött Dianne. A Dreamkeaper volt az első dal, amit hallottam tőle, és (elnézést a nagy fanoktól), de véleményem szerint az egy szar szám. Le is mondtam az új albumról, még nem unokatesóm elküldte nekem a Nightfall klipjét *-* És basszus, szerelem első hallásra ^^


Egyszerűen nem tudok mit mondani, tökéletes <3 Azóta imádom őket, és amikor Kriszti megkérdezte, jövök-e a pesti koncertre, egy percig se haboztam a válasszal :3

Az a bizonyos pénteki nap munka szempontjából egy raklap fos volt -.- Már azon idegeskedtem, hogy ha nem végzek a rám bízott feladattal, lekésem a vonatot, és oda se fogok érni időben..... Még jó, hogy hajnalban felkeltem és bepakoltam mindent, így amikor elengedtek, csak bele kellett bújni a ruhámba, ki kellett kenni a fejemet, megetetni Mulder cicát, és irány az állomás. TERMÉSZETESEN Békéscsabán beült hozzám egy négytagú kis család, akik a menekültszállóról jöttek, és.. khm... büdik voltak >.< A 2 gyerek rendes volt, nem zajongott, de az a tömény emberszag basszus..... És számomra beazonosíthatatlan nyelven beszéltek o.O Én sokfajta nyelvet hallottam már (hülye hobbijaim vannak, ugye?), de ezzel még nem találkoztam. Ráadásul nem tudtak se magyarul, se angolul, se németül. -.- Sőt, még a betűinket se tudták elolvasni, így minden megállónál kérdezték, hogy "Budapest?!" Még ilyeneken is, hogy Csugar, ami egy ici-pici megálló, egy teremtett lélek se volt ott... Tudom, hogy elmaradott ország vagyunk, de azért ennyire nem, hogy így nézzen ki a főváros :D Természetesen összeszedtünk kb 25 perc késést..... Betti barátnőm a Keletinél várt, én már akkor hisztis picsa üzemmódban voltam >.< Elmentünk kajálni a KFC-be, ahol bevártuk unokatesómat, Krisztit. Hazavittük a kaját Bettiékhez, ott aztán volt finom cider és rumos kóla :3 Egy kiadós dumcsizás után 8 körül elindultunk, remélve, hogy a Sorronia kezdett, és nem a Dawn Of Destiny. De hát nem így lett.... -.- Fuck that shit -.- Ráadásul a Sorronia is a vége felé járt már... És annyira idegesít, ha csak egy órával hamarabb felérhettem volna, pont ideértünk volna.....T_____T De aztán befészkeltük magunkat a színpad elé, és nem mozdultunk onnan :3 Közben összefutottam Judittal, akit a Tarja koncerten ismertem meg :) Meg annyi ismerős arc volt ott, hogy csak na :D ÉÉÉs aztán végre 10-kor elkezdődött a várva várt Xandria koncert :3 Annyira közel voltunk a színpadhoz, hogy ha jól kinyújtottam volna a kezem, simán le tudtam volna tapizni a cipőjüket *-* Őrületes bulit csináltak, és rajtuk is látszott, hogy élvezik, amit csinálnak. Arról nem is beszélve, hogy konci közben sikerült lepacsiznom Philip "Cukifiú" Restemeierral :3 Dianne pedig bombasztikus élőben *-* Annyira tiszta volt a hangja, számomra abszolút pozitív csalódás ^^ Arról nem is beszélve, hogy a létező összes kedvencemet eljátszották (Y) Komolyan, hisztiztem volna, ha a Nightfall kimaradt volna :D Igazából 2-3 szám kimaradt látványilag, mert végig headbangeltem, illetve ugráltam :D De Philip sokszor nézett ránk, és végig vigyorgott :3 Most, egy nappal később pedig konkrétan úgy érzem magam, mint akit agyonvertek xD Izomláz van a két karomban, fáj a hátam, és nem tudom mozgatni rendesen a nyakam xD Igazi rockkoncert szindróma :D És ráadásként Krisztinek adták oda a setlistet, amit sikerült neki dedikáltatni is:



A koncert végén még a színpad előtt maradtunk, és amikor meghallottuk a Storytime-ot, Krisztivel összenéztünk, nem szóltunk semmit, hanem, mintha Nightwish koncerten lettünk volna, neki álltunk énekelni meg táncolni xD Aztán odajött Judit, hogy menjünk előre, mert ott fog kijönni a zenekar dedikálni *-* Ott állok, mint fasz a lakodalomban, jóllakott kisóvodás, vigyorgó tinipicsa fejjel, izzadtan, és még a koncert hatása alatt állva, amikor valaki leszólít..... Először nem fogtam fel, hogy nekem beszélnek, csak amikor elhangzott a "ugye te írod az Only Human-t" kifejezés :"DDDDD Pálmától utólag is elnézést kérek, tuti debil fejet vágtam, de nagyon meglepődtem :DDDDD Olyannyira, hogy meg se ismertelek :DDDDD Aztán persze leesett a tantusz, és összeölelkeztünk ^^ Jó volt találkozni élőben az egyik leglelkesebb olvasómmal ^^ Aztán megfordultam, és basszus, ott állt Dianne előttem O_____o Gyorsan odaadtam neki a kölcsönkapott filcet meg a belépőmet, és aláírta *-* És még volt annyi lélekjelenlétem, hogy megszólaljak angolul, hogy kurva jó bulit csináltak *-* Aztán visszakértem a filcet, mert Judit külön kérte, hogy ne hagyjam el :"D 



Aztán mentünk oda Gerithez és Steven-hez *-* ők is tök aranyosak voltak, Dianne-hez hasonlóan ők is dedikáltak és fotózkodtak ^^ És meglepődtek, hogy németül beszéltem hozzájuk :D



Aztán Marco-t vettük célba egy-egy firkantás és közös fotó céljából. Mikor összeálltunk, picit meglepődtem, mert átkarolta a derekam, és magához húzott engem is, meg szerintem Krisztit is :$





A cukifiú Philipet hagytuk a legvégére :3





És végül az én kis ereklyém:




Mindegyik tag saját kezű aláírása :3

Hajnali 2 körül kerültünk ágyba, de én úgy fel voltam pörögve, hogy csak 5 előtt sikerült elaludnom... És 6-kor már kelni kellett, mert Betti ment dolgozni, én meg haza :D A Keletiig zombi üzemmódban voltam, aztán miután kajáltunk meg dumáltunk Krisztivel, sikerült valamelyest felébrednem. De a hangszalagjaim és deréktól felfele lévő testrészeim egyre jobban fájnak :D És baromi álmos vagyok :D De ez az élmény miatt megéri szenvedni ^^ Én merem állítani, hogy a Tarja koncerten nem tomboltam ekkorát, mint itt :D Iszonyatosan jól éreztem magam, és szerintem ezzel mindenki így van, aki tegnap este ott volt :) Remélem, hamarosan Nightwish-el folytatódik az általam látogatott koncertek névjegye ;)

Addig is, további szép napot mindenkinek!
Dana






Hi all,

Yesterday my other favourite band, called Xandria had a concert in Budapest *-*
I got to know them because of my comic. When I started to write it, I asked for some goth friends to tell me good goth bands, and most of them voted for Xandria. So I decided to listen it but I didn't like it very much... Just "Ravenheart" because it's a good song. And after that they got a new singer, Manuela. I loved her voice so much and I was so angry when she also left the band. I didn't want to listen Xandria anymore. Then I heard that they have a new singer, Dianne. I listened "Dreamkeeper" and I thought it was shit... (sorry :D) But when my cousine showed me "Nightfall" I couldn't say anything. Perfect voice, perfect song. That's why when Kriszti asked me about this concert, I said yes, of course :3

Unfortunatelly I had to work on Friday, so I couldn't travel to Budapest when I wanted -.- it was 5 pm when I arrived. My best friend Betti was waiting for me,  and we went to eat something. We had to wait for Kriszti, and when she arrived, we went to Betti's flat to put my stuff down. We drank cider and 8 pm caught a bus to travel to Club 202. Unfortunatelly we didn't catch Dawn Of Destiny :( And we watch just the end of Sorronia's concert -.- But at 10 pm Xandria came and made a perfect show for us ^^ We standed in the first line, so that was great :D They were so close to us :D And I could touch Philip's hand ^^ They played all of my favourite songs, so it ws so-so perfect *-* And after the show we heard "Storytime" Kriszti and me sang and danced like we were in a Nightwish concert :D But we have to leave because one of friend told us, where will Xandria arrive to spend  little time with the fans *-* And we took photo with all members, and they gave us some autographs <3 (pictures in the Hungarian blogpost) And I met one of my biggest blogreader too :D How small the world is :D First I didn't know who is this girl, but after few minutes I realized that she is Pálma :D It was nice to see her ^^

2 am we went to sleep but I fell a sleep about 5 am. And 6 am we had to get up, because Betti went to work :/ I looked like a zombie when Kriszti and me caught the train in the Keleti Railway Station xD Now I have headache and muscle strain, but this was a perfect day for me. I hope, Nightwish concert will be the next one ;)


But now take care of you!
Kisses, Dana

5 megjegyzés:

  1. Tényleg bocsi, hogy így letámadtalak, xDD És segáz, én is így reagáltam volna, hogyha valaki random odajön hozzám, hogy "Te az vagy, akinek gondollak?" xD Igazából azon is meglepődtem, hogy névről fel lettem ismerve :D
    Ú, és egyetértek, baromi jók voltak, Dianne (akinek passz, hogy mondom ki a nevét, ahogy épp jön xD) sokkal fiatalabbnak tűnt, mint a képeken, és ááá, nekem is kell olyan hang *-* Na jó, fangirl off :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindig örülök, ha Veletek, olvasókkal összefutok, csak ilyen spontán még senki nem ismert fel :D De nagyon jól esett ^^

      És igen, Dianne bombasztikus *-*

      Törlés
    2. Nézd, miután a Sorroniás Annával közöltem, hogy úgy néz ki, mint Jonsu, úgy gondoltam, bajom már nem lehet belőle xD

      Törlés
    3. Most miért, tényleg úgy nézett ki xD

      Törlés