2013. december 13., péntek

10. fejezet - Szinusz - koszinusz - fejbelövitusz


4 megjegyzés:

  1. Aww, egyemmeg, de aranyos a szomorú feje. :3
    Marc, Thomas, olyanok vagytok, mint a kilenc éves húgom... azzal a különbséggel, hogy vele ellentétben nektek azért már illene tudni egyenletet rendezni.
    Te, ott a törtet nem egyszerűsítheti néggyel, vagyis megcsinálhatja, csak a tört nem fog eltűnni, hanem marad egy -2+-gyök48/4.. vagyis mégis, de akkor előtte ki kéne emelned négyet a tört elé, és csak gyök12 maradna.
    Thomas... szerintem te csak menj Dunaway-jel matekozni, aztán max színeztek háromszögeket. :D
    Mi az, hogy kedvenc album és szám? Él egyáltalán olyan ember, aki tud választani? :D
    Ejnye, Thomas, szerintem te ezt nem akarod, mindjárt hintőport ken a fejedre. :D
    Oké, az eredmény határozottan tűrhető, ezeket pedig én most szépen hazaviszem. :D
    Sami nem sima a-val van? O.o A Vänskä-ban (Oké ezt most hogy kell toldalékolni? xD ) van ä, nem?
    Nyajj, egyemmeg :3 Amúgy, Anett, neked szokásod az utcán fennhangon monológokat mondani? Főleg, ha Marc még hallótávolságon belül van? :D
    Na jó, folytatást! MOST! :D Jó, ez teljesíthetetlen kérdés volt, de azért kikívánkozott. ^^"


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Folytatás pedig csak jövőre lesz ^^ Na jó, nem lesz karácsonyi különszám ^^
      A Vänskä-t pedig a "ben"-el toldalékoljuk, mert az ä a finnben a nyílt e hang. kb mint a magyar EB szóban (amúgy lehetetlen így ejteni), ennél már csak a ää hang a durvább xD Nyílt e hosszan ejtve, józanul lehetetlen küldetés xD Az ee hangot is rendre é-nek ejtem, pedig csak a sima magyar e-t kellenen hosszan xD Egy finn számára kész röhej lehet az én beszédem xD

      Törlés
    2. Igen, ezt tudtam, csak a tárgyas ragozásban nem voltam biztos, mert azt csak nem mondhatom, hogy Vänskét. :D Nekem az ää az jobb esetben ilyen fogorvosos, artikulálatlan valaminek sikerül, rosszabban á-nak vagy sima, hosszú e-nek. :D De amúgy náluk az e az nem ilyen kicsit é-s dolog? Nézd, a kész röhej az relatív... próbáltad már egymás után sokszor kimondani, hogy pöytätietokone? :D

      Törlés
    3. hajjaj meg a számokat kimondani, pfej de utálom >.<

      Törlés