2012. február 17., péntek

9. Fejezet - Mert a töri a mindenünk...






























9 megjegyzés:

  1. Nagyon jó fejek ezek a képregények =) Csak kár hogy ezek picik. =(

    VálaszTörlés
  2. Sajnos egyelőre csak így tudom gépre vinni őket, de ha minden igaz, a következő már szkennelve lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem gond,mert így is élvezetes. Tetszik a története;)
      Ha gondolod,nézz be hozzám is- egy goth témával kapcsolatos blogot vezetek =)
      http://gothicgirldoom.blogspot.hu/
      Feliratkozni valamiért nem lehet,de igyekszem ezt a hibát kijavítani!

      Törlés
    2. Már megnéztem a blogod, nagyon tetszik, különösen a beillesztett képek, azok valami gyönyörűek:)

      Törlés
  3. Ennek nagyon örülök! =) Olvastam az itteni bemutatkozásod,és gondoltam akkor ajánlom! =) Sajnos feliratkozni nem lehet rá,nem tudom miért.

    VálaszTörlés
  4. "Fenn a másodikon, balra a második ajtó" Ha a pokolba kívánsz jutni, akkor balra a második ajtó. :D Jajj, Tarjinkám, ne trollkodjál már !
    "Pár hét és leszáll rólad" Amiben nem vagyok teljes egésziben biztos. :D
    "Á, annak a fele kentaur" *fetreng*
    Neandertallica... ember, nálad honnan jönnek ezek a poénok? :D Nyee, Tarjinka... ő lesz a hibás, ha szép véraláfutásos lészen a homlokzatom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Jó gyerek" voltam diákként, javarészt én követtem el ezeket a baromságokat xD

      Törlés
  5. Jó, a mi osztályunk a matek-infó irányzatba fejlődött, szóval nálunk azért nincsenek ennyire durva dolgok (milyen kár), de azt ne tőlem kérdezd, hogy hogy kerültek a karácsonyi zselématricák a plafonra. :D

    VálaszTörlés