2012. február 17., péntek

5. Fejezet - Fizika óra, a totális káosz




























8 megjegyzés:

  1. Millenium Falcon? Említettem már, hogy bírom ezt kettőt? :D
    Lám, Tarjinka csatlakozott hozzám a facepalmosztogatásban. :D
    "Ő Leia, és..." Jabba? :D Vagy Palpatine... Nem talált, Yoda. De majdnem! Basszus, ne röhögtess, már könnyezem. xD
    "Yoda mester átállt az Erő sötét oldalára" Persze, nem tudott ellenállni a sütiknek.
    "Főleg, ami a tányéromon lévő egyéb táplálékot eleszi előlem" Igen, az egy fontos szempont, de nézd a jó oldalát: Ha megeszi, rögtön kipurcan, és már nincs is több gondod vele. :D
    Igen, TUDTAM, hogy a Han-Leia szereposztás nem volt véletlen. :D
    És ezek szerint a Vasbeton Teräsbetoni-related mivoltát is jól sejtettem. :D Oké, én az Alohát is mindig Aholának olvasom, úgyhogy remélem, most nem azt írtad, és nem én olvastam félre. :D
    Na, most nem tudom, hogy a karaoke azért érdekli-e Tarjinkát, mert szeretné hörögni, hogy "vért ad a libaaa", vagy mert szeretné végigröhögni, amíg ugyanezt a nemes Solo kapitány teszi meg.
    Na, Tarjinka nem tart rendet a szobájában? Ejnye-bejnye, nem gondoltam volna, hogy ilyen szempontból normális ember. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OLLÉ, még egy ember, aki ismeri és szereti a Teräsbetonit ^^ <3

      Törlés
  2. Hát, mondjuk úgy, hogy nem ismerem eléggé, csak annyira, hogy hallottam kemény egy szám misheard változatát, meg tudom, mit jelent a neve. xD De erős a gyanúm, hogy ez sürgősen változni fog. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kurva jó banda, szeretni fogod ^^

      Törlés
    2. Hogy néked mennyire igazad van.... :D Csak két dolgot nem értek... 1: honnan ismerős nekem ez a Jarko Ahola, mert eddig még nem hallgattam túl sok Teräsbetonit, 2: hogy a jó életben jutottam el három szám után a Satu Pekoista live verziójához, ami ugye Kotiotellisuus...

      Törlés
    3. Jarkko Ahola énekel a Norther Kings-ben is ;)

      Törlés
    4. Hohó, akkor érthető. :D

      Törlés